مسافران کربلا

شهدای پایگاه مقاومت بسیج سردار شهید قندی(پیرعلم-سیدجلال)شهرستان بابل

مسافران کربلا

شهدای پایگاه مقاومت بسیج سردار شهید قندی(پیرعلم-سیدجلال)شهرستان بابل

مسافران کربلا

کربلا را اهل کربلا می شناسند، آنانی که تا پای جان ایستادن پای ارزشها را در جبهه ها آنقدر تمرین کردند تا در امتحان الهی پذیرفته شدند. و جبهه و درسهایش همچنان جاری است...
باید مسافر کربلا شد و از میادن مین شیطان نفس عبور کرد تا به وادی مرام حسینی، به کربلا رسید...

شهید محسن خردمندی

جمعه, ۱۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۴۰ ق.ظ

شهید محسن خردمندی:

تاریخ ولادت: 20/1/1345

تاریخ شهادت: 30/7/1362

عملیات و محل شهادت: والفجر4

محل دفن: گلزارشهدای آرامگاه معتمدی بابل

بسم الله الرحمن الرحیم

وصیتنامه بنده گنهکار خدامحسن خردمندی

و من عرفنی احبنی

و من من طلبنی وجدنی                         

و من وجدنی عرفنی

احبنی عشقنی

و من عشقنی عشقته

و من عشقته قتلته

و من قتلته فعلی دیته

و من علی دیته فانا دیته

 

کسی که مرا طلب کند مرا می یابد

و کسی که مرا یافت مرا می شناسد

و کسی که مرا شناخت دوستم می دارد

و کسی که دوستم داشت عاشق من می شود

و کسی که عاشق من شد من عاشق او می شوم

و کسی را که من عاشق او شدم او را می کشم

و کسی که او را کشتم دیه او بر من واجب است

و کسی که دیه او بر من واجب  باشد من دیه او هستم

 

پروردگارا!

بسوی آمرزش تو کوچ کرده ام و به سوی عفو تو آهنگ نموده ام و با گذشت تو مشتاق شده ام و به بخشایش تو اعتماد کرده ام در صورتی که چیزی که بوسیله آن سزاوار عفو تو گردم در کردارمنیست و جز احسان تو سرمایه امیدی ندارم .خدا تنها روزنه امیدم در میان انبوه گناهان تو هستی  این تویی که پرده پوش گناهی .این تویی که ستارالعیوبی .

                    

خدایا

به فضل و کرمت مرا ببخش و بیامرز و در روز محشر مرا به عدالتت محاکمه فرمای که اعمال سیاهم طاقت عذاب هایت را که ناشی از بد کرداریم می باشد ندارد.

خدایا می خواهم پرواز کنم اما سنگینی کوله بار معصیت بالهایم را شکسته و مرا از اوج یافتن به سویت باز می دارد پس ای خدا تو را به پیامبران و امامان معصومت تو را به زمزمه های  علی (علیه السلام)در نیمه های شب تو را به مخلصین و اولیا پاکت قسم می دهم که از گناهانم درگذری و در روز قیامت پاهایم را در پل صراط نلغزانی و امکان اوج گرفتن به سویت را در من بوجود آوری تا بتوانم از زندان مادیات دنیا خلاصی یابم و به قله رفیع انسانیت برسم.

خدایا!

به محمد "صلی الله علیه و اله و سلم"بگو که پیروانش حماسه آفریدند و به علی "علی السلام"بگو شیعیانش قیامت بپا کردند و به حسین "علیه السلام"بگو خونش هنوز در رگها می جوشد و بگو از آن خونها سروها روییده ولی  ظالمان آن سروها را بریدند.اما دگر بار سروها رویید و آماده جان باختن شد . ای حسین "علیه السلام"اگر فریاد (هل من ناصر ینصرنی )ترا در آن زمان پاسخی نمی رسید. بدان که اکنون بیست میلیون رزمنده بسیجی عشق شهادت یا زیارت تو را دارند و همچون کوه در مقابل دشمنان می ایستند.خدایا تو خود میدانی که چه میکشم و خود پنداری که چون شمع ذوب می شویم ما از مردن نمی هراسیم اما می ترسیم که بعد از ما ایمان را سر ببرند و اگر می سوزیم هم روشنایی می رود و جای خود را به شب تار می سپارد.ای خدا پس چه باید کرد؟از یک سو باید بمانیم تا شهید آینده شویم واز دیگر سو باید شهید شویم تا آینده بماند و هم  باید امروز شهید شویم تا آینده بماند و هم باید بمانیم تا فردا شهید نشود.ای خدا پس چه خوب میشد که چندین جان جان داشتیم و هر روز برای این انقلاب شهید می شدیم و دوباره زنده می گشتیم .خدایا چه عظمتی  بپا کرده این انقلاب  چه شور و حالی بوجود آورده این انقلاب .خدایا تو را شکر می کنم که توانستم چند صباحی در این نظام و در این نور و ایمان زندگی کنم.پس ای خدا.حال که توفیق نصیبم گشت که به جبهه بیایم تو را به جگر جانسوز یتیمان و آه دردمندان قسمت می دهم که مرا دیگر به خانه ام باز مگردانی.

خدایا مگر نه اینکه خط سرخ حسین "علیه السلام" خون می خواهد؟ پس ای خدااین تحفه ناقابل (خون مرا) پذیرا باش.

خدایا نمی خواهم نزد حسین "علیه السلام"سر افکنده باشم چون حسین"علیه السلام"به سوی تو در صحنه نبرد با بدنی پاره پاره شده آمد.پس وای بر من که در میدان کارزار سالم به خانه ام برگردم. پس ای خدا عنایتی فرما و مرا به آرزویی که از دیرباز منتظر آن هستم برسان.

خدایا تو خود می دانی من بنده ای هستم که کردارش اندک و آرزوهایش بزرگ است.وسایل پیوندها (پیوند به خدا)از دست من بیرون رفته جز آنچه رحمت تو آن را پیوسته در اشتهای آرزوها از من بریده است و جز عفو و گذشت تو که من به  آن دست آویخته ام .طاعت و فرمانبری از تو که آن را به شمار آورم کم و معصیت و نافرمانی که به آن اقرار کنم بسیار دارمو عفو بنده ات بر تو هرگزدشوار نیست اگر چه بد کرده باشد .پس ای خدا مرا ببخش و این عنایتی است به این بنده حقیر وگنهکار.

ای کسانی که وصیتم را می خوانید و یا شنوید به فکر آخرت خود باشید و بترسید از عذاب الهی که گریبان گیر انسان گناهکار می شود و هیچ گاه در راه خدا مایوس نشوید. و از شکست ها پند بگیرید و از پیروزی ها به خود ببالید که (ما رمیت اذ رمیت و لکن الله رمی)و در مقابل باطل با تمام قوا بایستید و بدانید که فتح و نصرت خدا بزودی فرا می رسد و زمانی می شود که پرچم خونین (لا اله الا الله) بر کاخ سفید وشنگتن و کرملین بر افراشته می شود و این فتح نصرت خدا همانا که با خط خون استوار است زیرا راه ما راه حق است و حق را باید گرفت.

و شما ای خانواده ها هراسی از این نداشته باشید که جوانانتان از دست می روند بلکه بترسید از اینکه اسلامتان از بین برود که ما هر چه داریم از اسلام و قرآن است قرآن را حفظ کنید و فرا گیرید .

همچنانکه 1400 سال است که حفظ شده و این به منزله امانتی است در دست ما و باید این امانت را تحویل نسل آینده دهیم تا مکتب سرخ حسین بن علی "علیه السلام" همواره برقرار باشد.

و شما ای برادران انجمن اسلامی المهدی پیرعلم برای خدا کار کنید و برای او تبلیغات انجام دهید که تبلیغات امر مهمی برای حفظ انقلابمون و اثری برنده تر از سلاح جنگ در میدان های نبرد دارد.سعی کنید از هر نظر و در هر موردی نمونه و الگو باشید تا دشمنان بر شما خرده نگیرند و خودسازی را در مرحله اولیه انسان تر شدن قرار دهید تا نفس شیطانی از شما خارج گردد و کارتان خدایی شود و در برابر وظایفی که به شما محول می گردد احساس مسوولیت کنید و اگر می توانید از دو بازوی ولایت فقیه .سپاه پاسداران و روحانیت عظیم الشان اسلام کمک بگیرید و در کنار آنان قرار داشته باشید تا خدای نکرده دچار گروه گرایی نشویدو تا آنجایی که می توانید مستقل عمل کنید (منظورم وابسته به گروه نبودن) و نیز در جذب افراد بکوشید و با جاذبه ای در نهایت و دافعه ای در حد ضرورت (ازبیانات شهید مظلوم آیت ا... دکتر بهشتی که در بیان ویژگی خط امام) داشته باشید و در همه کارها به یاد خدا باشید که با یاد خدا دلها آرام میگیرد.

                              

انشاا... که خداوند شما را در کارهایتان موفق و پیروز بدارد.

ای خانواده عزیزم ای کسانی که سالها برایم زحمت کشیدید از شما می خواهم اگر سر بریده ام را هم نزدتان آوردند به خود هیچ غم و اندوهی راه ندهید و انتظار نداشته باشید دیگران به شما روحیه بدهند بلکه شما به دیگران روحیه بدهید و با مرگ استوارتر و ثابت قدم تر برای اسلام گام بردارید چون راهی است که مولایمان حسین بن علی "علیه السلام" به ما آموخته و ما نیز مشتاقانه گام در این راه نهاده ایم. 

حسین جان اگر دست ها و پاها و جانهایمان را توانستند از هم جدا کنند ولی یک چیز را نتوانستند و آن نیز حب تو و عشق به راه تو بود که همواره ما را به صحنه های نبرد میکشاند .  ای مردم هوشیار و بیدار دل نسل امروز نسل مبارز و ایثارگر که اهل گذشت و مجاهدت و از جان باختن است . نسلی است که خواب و استراحت نمی پذیرد .این نسل سکون و در جا ماندن را قبول نمی کند . این نسل انسان مبارز و متقی می خواهد که حرکت کند و به سوی تکامل پیش برود و افتخار بر ماست که پرچمدار این چنین نسلی هستیم.

خدایا خودت در این راه یاریمان فرما و در میان انبوه آشوبهایی که از نفس ما بر ما وارد می شود و از تقوا و قدرت خود نپرورده تا این پرچم را در کربلا و از آنجا بر قدس عزیز و تمامی کاخ های ظالم دنیا بر افرازیم.

شما ای برادران عزیز ورزشکار سعی کنید هدف از ورزش کردن شما پهلوانی و انسان بودن باشد و بدینوسیله اندام و جوارح خود را قوی سازید تا در راه خدا بکار گیرید و ای برادران مومن به ورزش نیز بها دهید و سعی کنید در میادین ورزشی حضور داشته باشیدتا بدینوسیله جو طاغوتی حاکم بر ورزش و اصطلاحات غربی را از بین ببرید (البته منظورم این نیست که هم اکنون چنین جوی بر ورزش حاکم است بلکه به مقدار خیلی کمی چنین مسئله ای احساس می شود)

و شما ای مسئولین در میادین خارجی ورزشکاران را با قدرت ظاهر کنید که این بهترین راه صدور انقلاب است و ما باید بدینوسیله این گفته شهید رجایی که می فرماید ورزش یک پای انقلاب است را به مرحله عمل در آوریمو در یک جمله هیچ وقت ورزش برایتان هدف نباشد.

از همه شما التماس دعا دارم و حلالیت می طلبم.

 

 

                                                                  و السلام علیکم

                           خدایا خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما

                                                         پنج شنبه 21\6\62

                                               بنده گنهکار خدا "محسن خردمندی"

 

  • سید تائب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی