مسافران کربلا

شهدای پایگاه مقاومت بسیج سردار شهید قندی(پیرعلم-سیدجلال)شهرستان بابل

مسافران کربلا

شهدای پایگاه مقاومت بسیج سردار شهید قندی(پیرعلم-سیدجلال)شهرستان بابل

مسافران کربلا

کربلا را اهل کربلا می شناسند، آنانی که تا پای جان ایستادن پای ارزشها را در جبهه ها آنقدر تمرین کردند تا در امتحان الهی پذیرفته شدند. و جبهه و درسهایش همچنان جاری است...
باید مسافر کربلا شد و از میادن مین شیطان نفس عبور کرد تا به وادی مرام حسینی، به کربلا رسید...

شهید حبیب الله محمدجانی

جمعه, ۹ خرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۰۴ ب.ظ

شهید حمیدالله محمدجانی:

تاریخ ولادت: 1340/02/31

تاریخ شهادت: 1361/02/02

عملیات و محل شهادت: فتح المبین ، شوش

محل دفن: گلزارشهدای آرامگاه معتمدی بابل

وصیت نامه حمید اله محمد جانی

با دورود فراوان به رهبر کبیر انقلاب اسلامی به روح پرفتوح شهدای راه قرآن.

خدمت با سعادت پدر ومادر عزیزم

ضمن سلام .امیدوارم که هیچگونه ناراحتی نداشته باشیدباری از درگاه ایزد متعال آرزوی صبر و توفیق برای شما خواهانم . پدرو مادرجان من این وصیت نامه را برای شما می نویسم تا یاد بودی برای شما باشد.

پدر جان شما در مورد من زحمتهای فراوان کشیدهاید ومن آرزو داشتم که ذره ای از زحمتهای شما را جبران کنم ولی اگر به خواست خدا شهید شوم امیدوارم که مرا ببخشید و برای من ناراحتی به خود راه ندهید مادرم را دلداری بدهید وبرا شهدت من هیچ گونه گریه و زاری نکنید این شهادت برای من افتخاربزرگی خواهد بود و باید شما افتخار کنید که فرزندی در راه اسلام و در خدا هدیه کرده اید.

                           

و از شما می خواهم که خواهرم را به مدرسه بفرستید و همچنین برادرم برادر عزیزم . عزیز تر از جانم را که بعد از من ادامه دهنده راه رهبر و گیرنده دست پدر و مادرم و خوانواده ام خواهد بود. امیدوارم که به درسش ادامه دهد و راه مرا دنبال نماید و به گفتار امام امت گوش فرا دهد.

از مادر و خواهرانم خوهش می کنم برای من گریه و زاری نکنید. متشکرم.

همگی شما را به خدا می سپارم.      

مورخه: 28/12/60

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی