مسافران کربلا

شهدای پایگاه مقاومت بسیج سردار شهید قندی(پیرعلم-سیدجلال)شهرستان بابل

مسافران کربلا

شهدای پایگاه مقاومت بسیج سردار شهید قندی(پیرعلم-سیدجلال)شهرستان بابل

مسافران کربلا

کربلا را اهل کربلا می شناسند، آنانی که تا پای جان ایستادن پای ارزشها را در جبهه ها آنقدر تمرین کردند تا در امتحان الهی پذیرفته شدند. و جبهه و درسهایش همچنان جاری است...
باید مسافر کربلا شد و از میادن مین شیطان نفس عبور کرد تا به وادی مرام حسینی، به کربلا رسید...

شهید سیدحسن ایزدهی

يكشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۳:۵۱ ب.ظ

شهید سید حسن ایزدهی:

تاریخ ولادت: 1348/9/24

تاریخ شهادت: 1365/12/13

عملیات و محل شهادت: کربلای 5 ، شلمچه

محل دفن: گلزارشهدای آرامگاه معتمدی بابل

بقیه متن در ادامه مطلب...

وصیت نامه شهید سیدحسن ایزدهی:

بسم الله الرحمن الرحیم و ایاک نستعین  وانه خیر ناصر ومعین

((من المومنین رجال صدقوا اما عاهد و علیه فمنهم قضی نحبه و منهم من منتظر و ما بدلوا تبدیلا))

برخی از مومنان مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بستن و کاملا وفا کردند پس ...

ایستادگی کردند تا در راه خدا شهید شدند و برخی به انتظار فیض شهادت مقاومت کرده و هیچ احد خود را تغییر ندادند .

با درود و سلام خدمت آقا امام زمان (ع) یگانه منجی عالم بشریت برپا کننده حکومت عدل اسلامی به اهتزاز در آورنده ی پرچم لا اله الا الله و با سلام و درود خدمت رهبر کبیر انقلاب اسلامی ، پیر جماران مرد ثابت و استوار در راه خدا و با سلام و درود خدمت دلیر مردان جبهه های حق علیه باطل این زاهدان شب و شیران روز و باسلام خدمت امت حزب و شهید پرور به ویژه خانواده شهدا اسرا مجروحین  و معلولین جنگ تحمیلی .

                                             

پروردگارا بر محمد و آل محمد درود فرست و ما را در راه خودت ثابت و استوار بدار بار الها جوانی هستم امیدوار به تو و تصمیم گرفتم در راه تو و برای برقراری حکومت اسلامی با کافران جهاد کنم نیتم را خالص کن بار خدایا یاوری جز تو ندارم و به تو علاقه دارم دا به تو بستم و از شهر هجرت کردم و به دشت و کویر رفتم نه پدری همراه داشتم و نه مادری و نه برادری فقط تو همراهم بودی .

الهی تو بهتر میدانی که من برای چه چیز رفتم تو حاجت و احتیاج مارا میدانی تو بهتر میدانی در دلم چه میگذرد معبودا مرا در گروه شهدا و صلحا قرار ده و اینک قلم در دستم میلغزد و به روی صفحه وصیت نامه ام را می نویسم به من کمک کن

(( انا لله  و انا علیه راجعون)) به درستی که همه ما از خدا هستیم و به سوی او برمیگردیم  ای مردم و ای امت حزب الله توجه کنید که ما مسافر هستیم مسافری که حق ماندن تا ابد را در یک جا ندارد بیایید و با هم آماده شویم برای لقا خدا وبرای مهمانی رفتن پیش خدا  بیایید و با هم لباس نو بپوشیم و بهترین لباس ، لباس تقوا است (( و لباس التقوی ذلک خیر ذلک من آیات الله لعلهم یدکرون)) چه جوری وقتی ما میخواهیم برای مهمانی رفتن پیش یکی از بزرگتر های شهر یا کشور خودمان را درست لباسمان را تمییز میکنیم برای مهمانی رفتن پیش خدا باید لباس تقوا داشته باشیم ای مردم بدانید راه دراز و طولانی است باید کمر همت بست و رفت وبدانید که راه مشکل و سخت است وباید توشه راه داشته باشیم وگرنه گرفتاریم حال که مرگ مانند یک دام بزرگ است و حتما چه بخواهیم و چه نخواهیم به دام میافتیم چه بهتر که راحت وبهتر به دیدار دام برویم مرگ هم همین است چه بخواهیم وچه نخواهیم باید بمیریم چه بهتر که آزادانه و آگاهانه در راه معبود بمیریم معبودی که به هر کسی در راهش کشته شود به آن اجر و مزد میدهد .

(( ان اشتری من المومنین انفسهم و اموالهم بان لهم الجنه - یقاتلون فی سبیل الله فیقتلون و یقتلون وعدا علیه حقا فی التوراته والانجیل))

(( آنکس که تو را شناخت جان راچه کند     فرزند و عیال و خانمان را چه کند

  دیوانه کنی هر دو جهتنش بخشی    دیوانه تو هر دو جهان را چه کند ))

ای مردم بدانید که من این راه را آگاهانه انتخای کرده ام زیرا فهمیدم که دیگر جام ماندن و درنگ کردن نیست باید هرچه زود تر رفت و با کافران جنگید ای کسانی که به پول خود و به مال و فرزند خود مینازید بدانید مرگ در انتظار شماست و آنوقت نمیتوانید با اموال وارد قبر شویید به فعون نگاه کنید به قارون نگاه کنید که در آخر گرفتار عذاب خدا شدند ای جوانانی که در سر چهار راهها  ود رخیابان با لباس های تنگ وننگ آور و ذلت قدم میزنید و شهر و روستا را به خرابی و کثافت کاری کشاندید بدانید که جوانیتان از بین میرود و گرفتار خشم خدا میشوید.

پدر گرامی میدانم که برای من زحمت کشیدی و من نتوانستم جبران کنم امیدوارم که اگر هر بدی و نا فرمانی از من دیدی آن را ببخشید انشاء ا.. که خدا به شما صبر عظیم و اجر جزیل عنایت فرماید .

مادرم فهمیدم که زحمت  برایم زیاد کشیدی برایم سختی دیدی مرا ببخش شیر پاکت را بر من ببخش امید وارم با حضرت زهرا(س) محشور شوی  مادرم برادرم مهدی را خوب تربیت کن و آن را نماز خوان کن  زیرا که نماز بهترین وسیله برای نزدیک شدن با خداست .

برادر گرامیم محمد کارهایت را برای خدا انجام بده و فرزندانت را با تربیت اسلامی بزرگ کن.

                                                             

برادر عزیز حسین وعلی تنها چیزی از شما میخواهم این است که نمازتان را بخوانید و به پدر و مادر کمک کنید ، انشاءا... موفق باشید.

خواهر گرامی از حضرت زینب (س) سر مشق بگیر و حجابت را حفظ کن که بهترین زینت باری زنان همان حجاب اسلامی است. و در پایان از امت حزب الله و شهید پرور میخواهم که امام را تنها نگذارن و پیرو امام باشید و راهش را ادامه دهید که همان راه خداست.

دعای کمیل و دعا های توسل را حتما بپا دارید و به جبهه ها کمک کنید .

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته غفر الله الناو لکم انشاءالله

(پدر گرامی من تقریبا 8 هزار تومان پول دارم 5 هزار تومان آنرا خمس و ذکاتم بدهید و بقیه را هر کاری میخواهید بکنید.(هر وقت دستتان باز شود ، لازم نیست همین الان بدهید)

  • سید تائب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی